Agustos Pembe 90 Image Banner 728 x 90

Vatan Gazetesinde Rasim Ozan Kütahyalı Depremi

Posted by Unknown On 13 Eylül 2012 Perşembe 0 yorum
Vatan Gazetesi'nin Astrologu Metin Sırma'dan, İbrahim Seten'in Aziz Yıldırım düşmanlığı ile ilgili çarpıcı açıklamalar !

Rasim Ozan Kütahyalı'nın, Vatan Gazetesine geçmesinin ardından istifa eden gazetenin astroloğu Metin Sırma'dan çarpıcı açıklamalar.
endogruhaber - ÖZEL
Vatan Gazetesine geçen Rasim Ozan Kütahyalı'nın, Fenerbahçe'nin Başkanı Aziz Yıldırım'a karşı sert tutumundan dolayı aynı çatı altında çalışmak istemeyen Metin Sırma, dün görevinden istifa ettiğini açıklamıştı.

Sırma, endogruhaber.com'a yaptığı yazılı açıklamada 'Vatan Gazetesi'nde neler oluyor?' sorusunu akıllarda bırakıyor.

İşte Metin Sırma'nın spor gündemini sarsacak türden o iddiaları..Vatan Gazatesine köşe yazarı olarak başlamamda vasıta olan kişi İbrahim Seten'dir. Ama bunu iyilik olsun diye yapmamştır. Benimle odasında Fenerbahçe ve Aziz Yıldırım ile ilgili birçok konu paylaşmıştı.

"BEN BU ŞAHSI TANIMIYORUM"Aziz Yıldırım  ile kanlı bıçaklı olduğu halde Sayın Yıldırım cezaevinde iken ziyaretine gitmiş ama Yıldırım tarafından ben bu şahsı tanımıyorum diye geri çevrilmiştir.

O sırada Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnur Otyakmaz, Sete'nin üzerine yürümüş ve ben senin gazetede yayınladığın fotoğraf yakarışta bulunmuştur.

"BENİMLE UĞRAŞMANIN SONUNU GÖRDÜ"İbrahim Seten, 3 Temmuz olayları öncesinde Aziz Yıldırım'a Ercan Saatçi vasıtası ile küfür ve hakaret eden sözler yolladığını söyledi. Bunun hemen akabinde 2 gün sonra içeriye girdi benimle uğraşmanın sonunu gördü dedi.

Burada Ahmet Altan ın desteğini de ayrıca belirti.

3 TEMMUZ SÜRECİNİN MEDYA AYAĞI İBRAHİM SETENBuda demek oluyor ki bu 3 Temmuz sürecinde hani birileri düğmeye bastı deniliyordu ya işte o operasyonun bir diğer ayağı da medya boyutunda Aziz Yıldırım'a kin duyan İbrahim Seten ve eski eşi Sanem Altan ın parmağı bulunuyor.

Sinan Engin ile muhabbetlerinde Aziz Yıldırım a sürekli hakaretler ve küfürler edip ithamlarda bulunması sonucu durumdan rahatsız olan  Sinan Engin, Aziz Yıldırım'a durumu anlatıyor ve bunlar şike davası sürecinde kayıtlarda İbrahim Seten'e dinletiliyor ve sonrasında araları açılıyor.

"ONLAR BENİM AJANLARIM"Seneler önce İbrahim Seten bana rahmetli Özhan Canyadın,  Selim Soydan ve Sinan Engin  hakkında onlar benim ajanlarım ibaresini kullanmıştır.

AHMET ÇAKAR'LA ARASI ÇOK İYİAhmet Çakar ile de kamuoyunun önünde şov yapıyorlar araları açık falan değil her zaman görüşüp yemek yerler çünkü Ahmet Çakar'ın kanal transfer işlerinden sorumlu olduğunu bana bizzat İbrahim Seten söylemiştir.

Demirören ailesinin gazetecilikten anlamadığını ve gizli CEO'nun kendisi olduğunu söyledi. Yeni bina ve şartların çok iyi hatta mükemmel olduğunu söylediğim halde o 350.000 TL tazminatımı verin çıkıp gideyim dediğini söyledi ve ben buna çok şaşırdım!

AZARLANACAĞINA SIRTI SIVAZLANDIGazetede yeni disiplin ve tertip ortamından hiç hazzetmiyordu zira ödemelerde bile problem çıkarıp Muhasebe Müdürüne küfür etmiş kavga çıkarmış sonrasında Erdoğan Bey tarafından azarlanıp uyarılacağına sırtının sıvazlandığı gibi inanası zor bir iddiayı  bana söylemiştir.

İBRAHİM SETEN YILDIRIM DEMİRÖREN'İN AKIL HOCASIYıldırım Demirören ile evinde Tayfun Develioğlu ile beraber sabahlara kadar sarhoş olup içtiklerini ve bu esnada futbolla ilgili kararlar aldıklarını beyan etmiştir.Bu gerçek ise büyük bir Futbol skandalıdır. Çünkü Yıldırım Demirören in akıl hocalığını İbrahim Seten kendisi yapıyormuş hata ve hatta Vatan Gazetesi'nin boşalan CEO görevine İbrahim Seten Tayfun beyi düşünmüş lakin O bunu istememiş.

İbrahim Seten ben Demirören ailesinin bir evladıyım her dediğim olur gibi bir şımarık havada ve iddiada bulunmaktadır ve bayanların yanında bile ağza alınmayacak küfürler sarf etmektedir .

AMK'NIN İSİM BABASIAMK gazetesinin gerçek isim babası da kendisidir. En büyük isteği şimdi TV kanalının birinde program yapmakmış ve şimdiki TV' de boy gösteren soytarılardan  daha iyi yapacağım bu işi demiştir.

Fenerbahçe'nin en büyük düşmanları ile sarmaş dolaş olan bu zat Aziz Yıldırım'ı zorda bırakmak için her şeyimi ortaya koyacağım iddiasındadır.Tüm bu gelişmeler ve Rasim Ozan Kütahyalı ismindeki kişinin gazeteye diyet borcu olarak getirilmesindeki amaç 'İktidar yalakalığımıdır' diye şphe ediyorum.

İşte ben bu iğrenç cadı kazanı ortamında daha fazla tahammül edemeyeceğimi anladım ve gazeteden istifa ettim.

Saygılarımla

Metin Sırma

0 yorum:

Yorum Gönder