Agustos Pembe 90 Image Banner 728 x 90

Yeni iPod Touch'un Özellikleri

Posted by Unknown On 12 Eylül 2012 Çarşamba 2 yorum
Yeni iPod Touch tanıtıldı. iPhone 5 in ardından, Apple CEO'su Tim Cook tarafından tanıtılan iPod Touch harika bir tasarıma sahip. Tasarımı  iPhone 4 e benzeyen iPod Touch sadece 6.1 mm kalınlığında ve 88 gram ağırlığında.

10.1 retina Display ekrana sahip olan iPod Touch serisi mavi, sarı, siyah, kırmızı ve beyaz renklerden oluşuyor. iOS 6 işletim sistemine sahip olan cihaz şık tasarımı ve yepyeni özellikleriyle kısa sürede çok büyük satış rakamlarına ulaşacak gibi görünüyor.

Bluetooth 4 özelliği, yüz tanıma özelliği olan 720 px HD kamerası, çift çekirdekli A5 işlemcisi ile eski modellerine göre oldukça fazla özelliğe sahip olan iPod Touch, Siri özelliğiyle de dikkat çekiyor.

2 yorum:

Rathore dedi ki...

Farklı elma iPod güzel renkleri ben onları çok seviyorum.

Unknown dedi ki...

Bu paylaşım için güzel renkli iPod teşekkürler. Ben kullanmayı seviyorum.ucuz iphone

Yorum Gönder