Agustos Pembe 90 Image Banner 728 x 90

Yok Böyle Kazık !! 5 Liralık Çakmağa 9 bin Lira Ödedi

Posted by Unknown On 18 Ekim 2012 Perşembe 0 yorum
724tikla 580x50 Image Banner
Yıl olmuş 2012 hala böyleleri de var dedirten haber.. Marketlerde tanesi 5 liradan satılan külçe altın şeklindeki 2 çakmağa tam 9 bin lira ödeyen 54 yaşındaki adam dolandırıldığını anlayınca soluğu polis merkezinde aldı.

Bursa'nın Mudanya ilçesine bağlı Dere köyünde yaşayan 54 yaşındaki Ali Neydim bankaya ve arkadaşlarına olan borçlarını ödemek amacıyla tarlasını 30 bin liraya satarak bir alışveriş merkezinin içinde bulunan banka şubesine gitti ve kredi borcunu ödedi.

Yeni_ayakkabi Image Banner 468 x 60

Ödemeyi yaptıktan sonra AVM'nin önünde oturup biraz dinlenen ve etrafı seyreden adamın yanına iki kişi gelerek oturdu. Ali Neydim'e ellerindeki külçe altına benzeyen çakmakları gösteren 2 kişi, talihsiz adamı çakmakların gerçek altın külçeleri olduğuna ikna etti ve tanesi 4500 liradan 2 tane çakmağı satarak parayla birlikte oradan uzaklaştılar.

5 Liralık çakmakları külçe altın diye alan Ali Neydim biraz daha oturduktan sonra, kendisine tanesinin 6.500 lira olduğu söylenen altınları ! 13.000 liraya bozdurup iki dakikada 4.000 lira kar yapmak üzere  alışveriş merkezinin içindeki kuyumcuya gitti.

Kuyumcuda çalışanların amca bunlar çakmak, gerçek altın değil hemen polise gitmelisin demeleri üzerine soluğu polis merkezinde alan talihsiz! adam başından geçenleri anlatarak şikayetçi oldu.

Ben de kendimi çok uyanık sanırdım, ava giderken avlandım diye konuştu. Kendisine geçmiş olsun diyor ve son dönemde artan bu tip dolandırıcılık olayları karşısında halkımızı daha dikkatli olmaya çağırıyoruz.


Agustos Pembe 90 Image Banner 450 x 315




0 yorum:

Yorum Gönder